Club de pàdel Vila de l'Albi

Ajuda

Com puc veure si una hora està disponible?

• Teclejant al teu explorador www.padelalbi.cat accediràs directament a la pàgina principal de la web on es veuen les hores disponibles i les reservades.

• Si ja ets a la pàgina web del club fes clic a i allí podràs veure quines hores estan lliures.

Qui pot reservar una hora?

• Tots els socis que prèviament hagin facilitat les seves dades al Club de Pàdel Vila de l’Albi i hagin estat donats d’alta per l’administrador i que a més a més tinguin saldo al seu compte d’usuari.

• Tots els no socis que s’hagin posat prèviament en contacte amb el Club i hagin facilitat l’import del lloguer la pista podran accedir al sistema amb una clau d’accés i una contrasenya d’un sol ús.

Com puc reservar una hora?

• Des de la i sense iniciar sessió pots veure les hores disponibles. Pots reservar fent clic a l’hora i dia desitjats i iniciant sessió amb el teu número d’usuari i la teva contrasenya.

• Des del introduint-hi el número d’usuari i la contrasenya.

Quan puc reservar una hora?

Les hores poden reservar-se amb un màxim de 48 hores d’antelació, sempre i quan la pista estigui lliure.

Puc reservar tantes hores com vulgui?

No, només podràs tenir una reserva activa alhora. És a dir, des del moment en que es dóna d'alta la reserva d'una hora, no es pot fer la reserva de cap altra, fins que aquesta hagi finalitzat.

Exemple: Si reserves la pista de pàdel el dijous a les 19 hores, no podràs fer cap altra reserva fins al mateix dijous a les 20 hores (quan la teva reserva haurà finalitzat).

Com puc accedir al meu perfil?

Fent clic a i introduint-hi el teu número de soci i la teva contrasenya.

Puc modificar el meu perfil?

Efectivament, un cop iniciada la teva sessió pots accedir al teu perfil i modificar totes les teves dades. Fins i tot, pots veure el teu propi gràfic de reserves.

Com puc canviar la meva contrasenya?

• Tan sols has d’iniciar sessió amb les teves dades i una vegada siguis al teu perfil, has d’escriure la teva nova contrasenya d’accés a l’espai en blanc que trobaràs davall de canviar contrasenya. Una vegada l'hagis escrita, fes clic a acceptar perquè la modificació sigui efectiva.

• Si t’oblides de la teva clau d’accés o tens problemes per iniciar sessió contacta amb padelalbi@gmail.com i et facilitaran una nova clau.

Com puc veure quant saldo disponible disposo?

Has de fer clic a i iniciar sessió amb les teves dades. Un cop dins el teu perfil podràs veure el teu saldo disponible.

Què faig si crec que hi ha hagut una incidència amb el meu saldo?

Pots entrar al teu perfil i mirar l’historial, es tracta d’un registre de seguretat on es queda escrit tot el que passa amb el teu compte. Si tot i així creus que hi ha hagut alguna confusió contacta l’administrador de la web per tal de solucionar la incidència el més aviat possible.

Fa falta que desconnecti la meva sessió?

Sí, sempre que comparteixis l’ordinador amb altres persones es convenient que facis clic a desconnectar abans de tancar el teu navegador, de no ser així el proper que l’utilitzi podria reservar des del teu compte d’usuari.

Com puc saber les últimes novetats del Club?

Podràs veure les notícies del Club a la pàgina principal de la web o bé fent clic a

Si hi ha alguna cosa que no t’ha quedat clara no dubtis en contactar amb nosaltres a padelalbi@gmail.com i tan aviat com ens sigui possible intentarem atendre't.